vrijdag 27 januari 2012

Surfen met Caar: tattoos

In een haastige e-mail sluipen weleens spel- of tikfouten. Als je dat terugleest schaam je je, als het goed is, diep. Je biedt je excuses aan, zegt dat je haast had, moe was, en dat het nooit, maar dan ook nooit meer zal gebeuren. Gelukkig dat maar één persoon dit heeft gezien, een zucht van verlichting. Ik kan me dan ook niet indenken hoe het voelt om een spelfout in m'n tatoeage te hebben, maar het moet vreselijk zijn. Hoewel, ik kan me überhaupt niet voorstellen hoe het is om een permanente tekst dwars over mijn rug te hebben. Of een gebakken ei op m'n hoofd. Of ogen op m'n oogleden. Misschien maakt het deze mensen helemaal niet uit of vinden ze het lekker rebels. Oordeel zelf. En mocht je een tattoo overwegen, lees 'm nog even na.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten