woensdag 15 juni 2011

Twitter: Een dag uit het leven van een saaie man

7:00
De wekker lekker uitgezet, ik draai me nog even om.

7:15
Dan moet je niet de snooze-knop gebruiken #lekkerhandig

7:25
Nou ben ik toch wakker. Eerst even douchen.

10:00
Zit al uren op werk. Boterham gegeten, koffie gehaald, mail bijgewerkt. Niemand heeft me nog opgemerkt.

10:30
Collega's verderop vieren een verjaardag.

12:00
Lunchtijd! Wat zou Ria allemaal voor lekkers hebben gemaakt? Vorige week had ze tosti's.

12:30
Geen tosti's, wel haring. Ik lust geen haring #bah Broodje kroket, bamiblok en een bord goulashsoep.

15:04
Vanavond date met Oksana, yesss!

17:00
Toedeledoki, ik ga weer naar huis. Het regent en ik ben m'n regenpak vergeten. #grrr

17:30
Totaal doorweekt. M'n World of Warcraft-shirt plakt aan m'n buik!

18:15
Pizza gebeld, computer aan, met de papegaai spelen #papegaai #pizza #wowc #thegoodlife

19:00
Pizza nog steeds niet hier

19:15
Domino's gebeld, scooter is onderweg. Die krijgt geen fooi!

19:30
Eindelijk, de Perfect Pepperoni is hier. De lekkerste pizza ter wereld.

19:40
Berry heeft stukje salami gepikt

19:41
(Berry is de papegaai)

19:50
Pizza op, nu weer terug naar de computer, chatten met Oksana #russianchicksrule

19:55
Berry heeft overgegeven, zou het de salami zijn?

19:58
Berry ziet heel bleek, zal ik de dierenarts bellen?

20:01
Er zat een muntje en een zwaardje van m'n He-Man Action Figure is Berry's kots. Was ik al tijdje kwijt #yeah!

20:09
Het gaat al weer met Berry, hij hopt heen en weer door de kamer

20:31
Journaal gekeken, geen idee wat er is gebeurd, afgeleid door Eva Jinek

21:42
Oksana foto van Eva Jinek gestuurd #oeps Moest er een van Berry zijn

21:46
Verbinding met Rusland is verbroken. Morgen nog maar eens proberen

22:53
World of Warcraft-shirt is weer droog. Ik weet wat ik morgen aantrek!

22:59
Slaap lekker wereld, slaap lekker Berry! #snurrrrk

22:59
twexit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten