dinsdag 11 mei 2010

Testpanel gezocht

In zijn column van afgelopen vrijdag schreef gastcolumnist HG over zijn bedenkingen bij de 48-uur-droog-deodorant van L'Oréal, de Men-Expert.
Gezien de comments hielden meer mensen zich bezig met het nut en de werking van deze deodorant. Daarom houdt Gemodder in de Marge komende week een lezersonderzoek. Hieraan kun jij ook meedoen. Voorwaarde is wel dat je de capaciteit hebt om behoorlijk te zweten, anders zou de test bij voorbaat nutteloos zijn. Ben jij de zweter die wij zoeken, geef je dan op door een e-mail te sturen naar gemodder@hotmail.com. Je krijgt dan zo spoedig mogelijk instructies en een vragenlijst toegestuurd. Meedoen aan de test is volledig anoniem. Hoewel de deodorant bedoeld is voor mannen zoeken wij ook vrouwelijke testpersonen, om de steekproef zo representatief mogelijk te houden.

Zodra wij voldoende ingevulde testformulieren hebben onvangen zal op deze site een verslag van onze bevindingen worden geplaatst.

5 opmerkingen:

  1. oh, ik ga binnenkort de ultieme testsituatie tegemoet, maar om daarvoor nu als man te geuren, hm...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, nu is het niet meer anoniem meer, hè... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga zonder probleem een dag als een man geuren. Ik zal wel mijn kamergenoot even inlichten over de test..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En je mag ook anoniem meedoen met de test en anoniem zweten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik moet representatief zijn tijdens de ultieme testsituatie, en dan ruik ik toch liever niet alsof ik genderissues heb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen