maandag 2 januari 2012

Gelukkig nieuwjaar!


De Gemodderdames wensen u een aangenaam 2012 toe!

Wat mij betreft wordt 2012 het jaar waarin...

* de aarde gewoon blijft bestaan, alle doemscenario's ten spijt.
* de aarde minder Adele krijgt te verwerken, dankzij haar time-out. Ik ben blij.
* Beatrix haar aftreden aankondigt.
* Boer Zoekt Vrouw nog meer kijkers krijgt. Onder andere omdat ik mijn meneer ga dwingen mee te kijken.
* ik een topbaan vind.

Wat gaat 2012 jou brengen? En wat denk jij dat de wereld in het nieuwe jaar gaat beleven? Deel het met ons in de comments!

7 opmerkingen:

  1. Ondanks veel negatieve berichtgeving in de media, blijf ik positief: 2012 wordt een jaar van veranderingen.

    Niet het aangekondigde einde van de wereld, maar een 'shift' in bewustzijn hoe we met elkaar en de wereld omgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me goed vinden in je lijstje Han, en voeg daar voor mezelf nog aan toe dat ik in maart een lieve en gezonde baby op de wereld hoop te zetten en dat mijn oudste een fijne schoolcarriere start. Geluk en gezondheid hebben en houden, daar hoop ik elk jaar op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ga ik doen:
    Meer worst maken met mijn Fleischwolf
    Op gewicht blijven
    De CPC lopen
    Naar IJsland
    De slaapkamer verder opknappen
    Meer lezen

    Overigens hoop ik dat Newt Gingrich (met Bachman als running mate) de Republikeinse presidentskandidaat zal zijn. Dat levert veel komisch materiaal op.

    En Han zal een topbaan vinden.

    Veel succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga op reis, en ik wil graag terugkeren naar een Nederland waar Beatrix nog steeds koningin is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga proberen haar nog een paar maanden in het zadel te houden, speciaal voor jou. En ook een beetje voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals veel mensen in de wereld blijf ik ook in 2012 negatief. De euro valt om, onze pensioenen verdampen, we krijgen weer geen loonsverhoging en parkeren op zaterdag in de buurt van een winkelcentrum zit er ook in 2012 niet in. Er is wat mij betreft, ook in 2012, niets mis met een goed potje doemdenken en realiteitszin.

    Verder wil ik 2012 op vakantie naar een warm land. En eindelijk die stapel boeken lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In 2012 blijf ik niet positief, en niet negatief. Mijn voornemens zijn: op reis gaan, een nieuwe baan vinden, mijn gebit gezond houden en minder vlees eten. Verder hoop ik dat de monarchie valt. En dat ik mijn triceps even goed kan trainen. En dat ik misschien mijn eerste solo op het podium kan zingen.

    BeantwoordenVerwijderen