vrijdag 10 juni 2011

Vieze voetballer

Na wat ‘zappen’ op de site van Elsevier kwam ik langs een artikel over Ryan Giggs, voetballer bij Manchester United. Ergens vaag herinnerde ik mij iets gelezen of gehoord te hebben over een Engelse
voetballer die vreemd ging met realitystar en model Imogen Thomas en de pers (via de rechter en een zogenaamde superinjunction) had verboden daarover te praten, althans om zijn naam t noemen.
Daarna was zijn naam op één of andere manier toch beken geworden en in de media terecht gekomen en wel via Twitter. Dat bericht was vervolgens door 75.000 personen geretweet. Weg privacy van Ryan Giggs. Ryan Giggs boos. Jammer voor Ryan Giggs, moet je maar niet vreemd gaan, denk ik dan.

Maar het mooiste is nog wie er dáárna allemaal boos werden. Allereerst denk ik de vrouw van Ryan Giggs, Stacey. Hoewel ze wel wat van hem gewend is, zal ze toch niet echt blij zijn geweest met dit nieuws. ze hebben samen twee kinderen en de grote vraag is nu of ze hem (wederom) gaat vergeven.

Maar niet alleen zijn vrouw was boos. Ook de vrouw van zijn broer Rhodri (ik verzin die naam niet) was boos. Zij, ze heet Natasha, was namelijk ook een minnares van Ryan. En dat al zeker acht jaar. Al voordat ze iets kreeg met broer Rhodri. Nadat ze een relatie kreeg met de broer, bleef ze Ryan ‘romantisch’ zien. Ze trouwde met Rhodri, maar dat maakte haar niets uit.

Nadat Natasha hoorde van Imogen, de tweede minnares van Ryan, biechtte ze Rhodri op dat ze al jaren een affaire had met Ryan. Ze zegt daarover in Elsevier: ‘Toen ik erachter kwam dat hij ook met haar vreemdging, was ik zo gekwetst, dat ik niet langer kon zwijgen’. Ze smste Ryan: ‘Ik weet dat je niet loyaal bent naar mij toe, dus nu ben ik dat ook niet meer naar jou. Mijn respect voor jou verdween toen ik besefte hoe je me hebt gemanipuleerd. Je bent een idioot,' Mooi dat je je eigen man al jaren bedondert, maar je dan wel bedrogen kan voelen door je getrouwde minnaar.

Nadat Natasha uit de school klapte over haar verhouding met Ryan was natuurlijk Rhodri boos. En Rhodri deed het enige verstandige dat je in zo’n geval kunt doen: hij ging weg bij Natasha. Goed dat hij dat deed, want sinds enkele dagen verschijnen er berichten in de media dat Natasha vrijwel het hele voetbalelftal van Ryan heeft afgewerkt. De namen die circuleren zijn Dwight Yorke, Phil Bardsley en Danny Simpson. Je kunt wel raden wie de volgende bozen mensen zullen zijn…

1 opmerking: