woensdag 6 april 2011

Tv en lezen, de vorderingen (IV)

So far werkt mijn Geen-Tv-experiment erg goed. Ik kijk af en toe wel, maar heel vaak en heel bewust gewoon niet. Ik heb inmiddels vier boeken uit, de stapel wordt minder hoog!

Uit:
Salman Rushdie – Luka en het Levensvuur (aardig)
Jean-Pierre Geelen - Blinde Vink (mwoi)
Mark Stein – How the states got their shapes (saaaaaaaiii)
Jens Lapidus – Snel Geld (spannend!)

Nog op de stapel:
Hermans – Uit talloos veel miljoenen (voor de boekenclub)
Column McCann – Laat de aarde draaien (halverwege)
Reif Larsen – The selected works of T.S. Spivet (halverwege)
Bill Bryson – At home (op pagina 25)
Robert Schnakenberg – Secret lives of the supreme court
Martin Bosma – de schijn-elite van de valse munters
Laqueur & Rubin – The Israel-Arab Reader
Paolo Giordano – De eenzaamheid van de priemgetallen
Ray Bradbury – Fahrenheit 451.
Herman Koch – Het diner

Een nieuwe substapel heeft zich naast de hoofdstapel gevormd. Op die stapel: Anna (over Annie M.G. Schmidt), boek van Robert Vuijsjes en The Island at the Center of the World. Maar eerst maar even die andere tien boeken lezen…

Update: Mocht iemand één van de boeken op mijn lijstje hebben gelezen en van mening zijn dat dat boek óf de moeite niet waard is óf juist heeel snel door mij gelezen moet worden omdat het ontzettend interessant is, dan hoor ik dat uiteraard graag!

1 opmerking:

  1. Koch heb je in 1 avond uit - zeker niet onaardig maar dat kan dus vrij snel. Giordano is ook niet zo moeilijk geschreven (ligt bij mij ook op de stapel) Dat boek over Schmidt is een must-read, maar geen haast.

    BeantwoordenVerwijderen