maandag 11 april 2011

Surfen met Caar

De meneer is jurist en leest daarom vakbladen en websites voor juristen. Ik wind me weleens heel hard op over belangwekkende zaken als de kleur van chocolade-eitjes. Zo zat ik pas op de bank bij Eef en haar H. en toen heb ik H. alle wikkeltjes van de paaseitjes open zien maken, op zoek naar een wit eitje. Als daar nou gewoon gouden wikkeltjes om hadden gezeten had H. gewoon lekker in een keer alle witte eitjes achter elkaar kunnen opeten, zonder iedere keer die teleurstelling van een melkchocolade-eitje met, godbetert, crunchy-caramelvulling.

De meneer stuurt mij vervolgens deze prachtige juridische verhandeling over paaseifolie door. Genieten geblazen. Ik hoop dat H. een schadevergoeding gaat eisen. Anders doe ik het zelf, ik zat er immers de hele tijd tegenaan te kijken. Vreselijk.

3 opmerkingen:

  1. Gelukkig is er nog het recht. Deze man verdient een standbeeld! Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist, lang leve het recht! En dat het maar mag zegevieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hilarisch!
    wij hebben nu twee schalen paaseitjes staan met wel tien verschillende kleuren wikkeltjes.. help!

    BeantwoordenVerwijderen