maandag 7 juni 2010

De deotest, ingevuld door Eef

1. Geslacht m/v: vrouw

2. Leeftijd: 32

3. Beroep: Belangrijk kantoorwerk

4. Welke deodorant gebruik je normaal? Alles van rexona.

5. Werkt deze afdoende? Nee. Op sommige dagen wel maar op andere weer niet. Soms heb je zweetdagen en dan is t na de lunch al gedaan met de werking van de rexona.

6. Had je de 48-uurs-deo eerder gebruikt? Ik heb hem één keer eerder stiekem uitgeprobeerd toen we de bus net in huis hadden.

7. Hoe laat heb je de deodorant opgespoten? Rond acht uur ’s ochtends

8. Wat vond je van de geur van deze deodorant? Mannelijk. Erg mannelijk.

9. Wat vind je van de vormgeving van deze deodorant? De deodorant zelf of de fles? De deo zelf was dusdanig vormgegeven dat ik het goed onder mijn armen kon spuiten dus ik was zeer tevreden over de vormgeving.

10. Heb je gesport tijdens het gebruik van de deodorant? Zo ja, welke sport en wat was het effect op de okseldroogte? Ik heb niet echt gesport maar wel gedurende het gebruik van de deo zo’n vier keer de hond uitgelaten: Twee keer een uur, één keer drie kwartier en één keer vijf kwartier.

11. Ben je een hele dag droog gebleven? ja/nee. Indien ja, ga door naar vraag 13 Ja! Verbazingwekkend genoeg wel. En ik had die dag een drukke dag, hond uitlaten, werken, stressvol parkeren, wachten in wachtkamers, boodschappen doen.

12. Na hoeveel uur voelde je nattigheid?
Nvt

13. Rook je de iets? Nou, de volgende ochtend was ik toch echt wel toe aan een douche. Dat was na 24 uur. Ik kwam uit bed en stonk geen uur in de wind maar ik wilde op dat moment ook niet dat er iemand onder mijn oksel zou gaan liggen.

14. Zo ja, rook je deodorant of iets anders? Ik rook zweet. Sorry, maar dat is de waarheid.

15. Zou je voortaan voor dit product kiezen? Nee, want t ruikt wel erg mannelijk.

16. Wat vind je van de prijs-kwaliteit-verhouding? Ik heb geen idee wat ie kost, dat zou je mijn geliefde moeten vragen.

17. Indien je inderdaad 48 uur droog bent gebleven, na hoeveel tijd heb je weer deodorant opgespoten? Nvt want ben na 24uur gaan douchen.

18. Heb je verder nog opmerkingen? Het is toch best een goede deo. Maar 48 uur gaat ie helaas niet redden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten