vrijdag 7 mei 2010

Surfen met Caar

Voortaan zal ik iedere week een surftip geven op deze plek. Niet in het water natuurlijk, zo sportief ben ik nu eenmaal niet, maar een tip voor een website, ter leering ende vermaeck.

Deze week een stemadvies, met het oog op de naderende verkiezingen op 9 juni a.s. Er zijn zo vlak voor de verkiezingen vaak nog veel zwevende kiezers die zich niet thuisvoelen bij de traditionele partijen. Voor hen is er een goed alternatief. Wat te denken van de PvdV, de Partij voor de Vakantie? Een van hun speerpunten is het idee dat alle Nederlanders het land uit moeten, waarom zou dit voorrecht zijn voorbehouden aan de buitenlanders? Dat is niet eerlijk. Verder pleit de partij voor meer vakantiedagen en een verlaging van de pensioengrechtigde leeftijd.

Mocht dit het niet voor je zijn, dan verwijs ik je door naar de PvdM, de Partij voor de Mens (en ook voor alle andere aardbewoners). Een partij met eerbied voor het heelal - lekker breed zodat iedereen zich aangesproken voelt. De partij heeft prachtige plannen voor de aarde, bijvoorbeeld het opdoeken van alle bestaande grote steden en deze vervangen door hypermoderne supersteden. Ook voor mijn aversie tegen bejaarden is een oplossing, zo is op de site te lezen:

Dankzij wetenschappelijk resolutie is het simpelweg onvermijdelijk dat er een oplossing komt voor het aftakelingsproces van het lichaam, zodat ons lichaam een optimale hartleeftijd behoud ongeacht de kalender leeftijd.

Hoe we het precies gaan doen weten we nog niet, maar er zijn genoeg dingen te bedenken. Om mee te beginnen het verbeteren van onze voeding, dat onze levensverwachting aanzienlijk zal verhogen. U zult verwonderd staan over wat goede voeding voor u kan doen.
[...]
Zodra we een antwoord hebben gevonden op het aftakelen van het lichaam kunnen we stoppen met voortplanten. Niet alleen bij de homo sapiëns, maar bij zoveel mogelijk diersoorten. Neem Skippy bijvoorbeeld i.p.v. om de zoveel jaar duizenden kangoeroes af te schieten, kunnen we ook gewoon diegenen die we hebben in optimale conditie laten leven en ervoor zorgen dat ze niet meer voortplanten.


We weten niet hoe, maar het kan wel. Als dat geen geweldige politieke partij is, dan weet ik het ook niet. Zodra ik het wel weet, laat ik het weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten