dinsdag 8 december 2009

Lonely Planet - California Trips

Soms lees ik reisgidsen alsof het leesboeken zijn. Van voor naar achter. Terwijl het buiten regent lig ik me te bedenken wat ik allemaal zou doen als ik in het land dan wel de streek van de reisgids op vakantie zou zijn. Het is niet zo dat ik die gids lees omdat onze volgende vakantie naar die streek gaat, maar meer om te beslissen óf we daar heen zullen gaan. Ooit. Onlangs las ik de Lonely Planet ‘California Trips’. In de gids zijn (veelal thematisch) een aantal uitstapjes (in Californië) opgenomen. De lengte van de uitstapjes varieert van één dag tot ongeveer een week. Er zijn trips die langs de beste stranden voeren, een trip over Highway 1, een trip lansg de missieposten van Californië, een eet- en drinktrip, een trip naar San Francisco en nog veel meer. Erg vermakelijk, leuk geschreven. Zeker een tip deze ‘trips’!

Sterren 3,75 (van de vijf)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten