maandag 14 maart 2011

Tv en lezen, de vorderingen

Ok, dat niet-tv-kijken blijkt nogal een opgave. Ik ben een nieuwsjunk en woon samen met een nieuwsjunk en derhalve heb ik de afgelopen dagen mijn voornemens geschonden. Ik heb vrijdagavond tv gekeken, maar alleen rampgerelateerde tv en om half tien lag ik in bed met een boek. Zaterdag heb uiteraard wel het nieuws gevolgd op tv, maar ook veel nuttige dingen gedaan en ik denk dat alles bij elkaar de tv wel twee uur heeft aangestaan maar ik niet al die tijd heb gekeken. Ook zondag heb ik wel tv gekeken, maar wederom alleen nieuwsgerelateerde en zondagavond ben ik verder gegaan in mijn boek, dat inmiddels bijna uit is. Mijn voornemen is dus niet gehaald, maar het doel van het voornemen (meer lezen) wordt wel gerealiseerd. Ik beloof de komende dagen beterschap (behoudens nucleaire meltdowns).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten