woensdag 25 augustus 2010

Kaas voor Kerels

Beste Eru,

vandaag zag ik een advertentieposter in een abri hangen voor een nieuwe kaas, het zogenaamde goudkuipje met de slogan Kaas voor Kerels. Ik vroeg me af of het voor mij wel veilig is om deze smeerkaas te eten omdat ik geen man ben? Is dat mogelijk? Of is er een andere reden waarom dit specifiek een mannenkaas is?
Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groeten,
Lein

Beste Lein,

Dank voor uw bericht. Wij hebben ERU Prestige ontwikkeld omdat uit onderzoek is gebleken dat mannen (veel) minder smeerkaas eten dan vrouwen en kinderen én vaak houden van oude en pittige kaas. Om de aandacht van de kaasetende man te trekken, gebruiken we "Kaas voor kerels" in onze reclame uitingen. Dit is echter wel bedoeld met een dikke knipoog naar zowel mannen als vrouwen. Het is dus in ieder geval absoluut niet onze bedoeling iemand uit te sluiten. ERU Prestige is namelijk voor een ieder bedoeld die van oude kaas houdt; dus zeker ook voor vrouwen! Wij ontvangen zelfs veel positieve reacties van vrouwen en kinderen die ERU Prestige erg lekker vinden. Wij hopen uiteraard dat ook u van ERU Prestige zal genieten!

Met vriendelijke groet,
Vanessa van ERU

1 opmerking: