vrijdag 16 juli 2010

Wen, de bloggende Yes-lezeres

Hoooi daar ben ik weer! Ik heb het de laatste week zooo druk gehad met applicaties strijken LOL! Nu ff rust en kan ik jullie lekker vertellen over m'n belevenissen. Zoals je weet ben ik dus he-le-maal gek van Anne Geddes en nou is gisteren me nieuwe dekbedhoes binnengekomen. Helemaal te gek! Hahaha LOL! Hij is rechthoekig (ja duh!) met twee baby’s in een bloempot in een vlinderpakje, compleet met vleugels en allebei een harband met voelsprieten, echt SUPER schattig.
Eerst wilde ik voor m’n moeder ook 1 bestellen maar toen bedacht ik dat die bij de Blokker in de aanbieding van die leuke nep-PIP-gordijnen had gekocht en daar past dit dan weer niet bij, lekker!
Vorige week een bbq op me balkon georganiseerd, kon iedereen eindelijk m’n huisje zien. Iedereen was zooo enthousiast. Heel leuk dat iedereen al die felle kleuren in de woonkamer zo gaaf vond. Echt stoer! Patries was er ook met hubbie en kerverse baby Dion, echt een onwijs schatje. M’n moeder zei nog ‘joh nu wil jij zeker ook snel eentje’ en toen moest ik keihard huilen, maar ik nam snel een hap van de hete kipspiesjes waardoor ik echt super in de fik stond (OW, lekker bezig weer Wen, whahaha) en een slok sangria nam. Die verkopen ze tegenwoordig bij de Aldi in pakken, echt net zo lekker als ik vorig jaar in Spanje heb gedronken. Ik had het uit het pak in m’n nieuwe kan van Blond geschonken, zag er gaaf uit en ik kreeg daar ook heel veel opmerkingen over.

Nadat iedereen weg was was ik echt supermoe en ik heb geen vaatwasser dus moest ik in mijn uppie alles opruimen. Van de foto’s van de avond heb ik drie mooie scrapbookpagina’s gemaakt, die zal ik binnenkort wel laten zien maar nu ben ik mijn camera kwijt, hihihi lekker bijdehand, ik ben ook zooo’n kluns LOL!! Van de week kon ik ook al de kaartjes voor het concert van Thomas Berge niet meer vinden, ik helemaal in paniek, ik had echt zoiets van Jemig Wen, waar zit je hoofd??

Morgen ga ik met Ellie naar het strand en dan neemt zij haar labrador Boppe mee. Best wel moeilijk omdat ik 5 jaar geleden natuurlijk Robie ben verloren door dat gedoe met die stratenveger, maar ik ga er gewoon lekker van genieten en natuurlijk wel uitkijken dat Boppe niet te dicht bij de schoonmaakauto’s komt, LOL!! Daarna gaan we samen eten bij een tante van Ellie die daar vlakbij in een aanleunwoning zit, wij nemen dan voor ons zelf pizza’s mee of iets van de spareribexpres en dan eten we dat bij haar op. Ze heeft zelf geen kooktoestel, omdat ze al een keer een tafelkleed in de fik heeft gestoken, wat een toestand, Whahaha! Ik heb ook iets leuks voor tante Fritsje gemaakt: zo’n nostalgische bloempot en daar heb ik dan de gezichten van Ellie en mij op geschilderd en een pootafdruk van Boppe, zal ze echt superblij mee zijn en dan heeft ze een mooi aandenken aan morgenavond.

Zo, nou dat was het weer ff. Ik ga nog kijken of ik die schattige schoenen nog in mijn maat kan bestellen, had ze in de winkel gezien, maar nu zijn ze al weg. Een zilveren muiltje met kleine blauwe bloemen. Passen ook weer heel gaaf bij m’n servies en als ik dan weer een balkonfeest geef en er een legging bij aan doe dan zie ik er echt helemaal geweldig uit.

Dag luitjes en een dikke KUS!

Wen.

Misschien kunnen jullie in de comments laten weten wat jullie voor servies hebben, als ik tijd heb maak ik daar dan een mooie scrapbookcollage bij, leuk voor boven de bank in de woonkamer.

2 opmerkingen:

  1. kan je een foto posten van die nostalgische bloempot?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, als ik m'n camera kan vinden. Of die bloempot. Hij is supermooi geworden. Wil je er ook een? Stuur maar een foto van jezelf, dan schilder ik je op eentje. Leuk als cadeautje of voor de pollepels in de keuken.

    Wen.

    BeantwoordenVerwijderen