vrijdag 16 juli 2010

Surfen met Caar

Heb je ook zo'n hekel aan telemarketeers die onder etenstijd bellen om je een of ander abonnement dat je niet wilt aan te smeren? Je kan je op een lijst (het bel-me-niet-register)laten zetten waardoor je niet meer gebeld wordt, maar het risico bestaat dan nog steeds dat bedrijven je kunnen bereiken door ad random een telefoonnummer in te toetsen. Dan wil je zo'n figuur toch het liefst helemaal gek maken?

Een tijdje terug werd ik gebeld door een dame die vroeg wie bij ons thuis de telefoonaansluiting regelde. Dat doet de meneer, dus dat zei ik ook. "Nou, ik heb een aanbieding waardoor u zeker 5 euro per maand goedkoper uit bent." Ik had hier geen zin in en zei dat ik geen interesse had en dat de meneer dat allemaal heel goed had uitgezocht en ik daarom dit soort zaken aan hem overliet. "Maar mevrouw, belt u dan ook uw man als in de supermarkt de melk van een ander merk een kwartje goedkoper is?" Op dat moment was ik niet zo zen meer en heb ik haar uitgelegd dat zij met dit soort denigrerende opmerkingen nooit een succesvolle telemarketeer zou worden. Maar eigenlijk had ik het zo moeten doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten