maandag 24 mei 2010

Bank III

Jongen: “Bedankt voor het wachten mevrouw Eef. U zou elke maand een hypotheekoverzicht en een bankafschrift moeten krijgen.”
Eef: “Maar dat krijg ik dus niet.”
Jongen: “Vreemd.”
Eef: “Kun je kijken welk adres er in het systeem bij jullie staat.”
Jongen: “Er staat hier xxx.”
Eef: “Dat is ons oude adres.”
Jongen: “Dan gaat de post daarheen.”
Eef: “Nee, daar gaat de post dus ook niet heen.”
Jongen: …..
Eef: “Kun je ons adres wijzigen en een aantekening maken dat ik weer post wil ontvangen?”
Jongen: “Uw adres kan ik niet wijzigen.”
Eef: “Maar ik ben al twee keer bij het filiaal langs geweest en heb al drie keer een wijzigingsformulier ingevuld en jullie wijzigen ons adres maar niet.”
Jongen: “Ik kan uw adres niet wijzigen.”
Eef: “Maar wat moet ik dan doen? Ik wil gewoon weer post ontvangen.”
Jongen: “Ik kan u een formulier opsturen om uw adres te wijzigen.”
Eef: “Ja, maar dat heb ik dus al drie keer ingestuurd.”
Jongen: “Maar dat is de enige manier.”
Eef: “En wat als het nu weer niet lukt.”
Jongen: “U kunt een brief sturen naar de afdeling Hypotheken als dat niet lukt.”
Eef: “Ok, stuur mij maar zo’n formulier dan.”
Jongen: ….
Eef: “Naar het nieuwe adres!”
Jongen: “Dan moet ik dat even invullen. Dat kan maar eenmalig.”
Eef: “Prima.”

Jongen: “Ik stuur u het formulier op en maak een aantekening voor het ontvangen van de post. Die aantekening geldt echter alleen voor de afdeling Hypotheken. Dus alleen voor de hypotheekoverzichten. Voor uw bankafschriften moet u zijn bij de afdelingen Betalen.”
Eef: “O ….. Heeft u daar een nummer van?”
Jongen: “Nee, die zijn alleen schriftelijk te bereiken. Ze zitten in Groningen.”
Eef: “Fijn.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten