donderdag 20 mei 2010

Bank II

Eef: “Ik bel omdat ik al vijf keer tevergeefs heb geprobeerd mijn adres bij jullie te wijzigen sinds kort helemaal geen post meer van jullie ontvang, niet op het oude en niet op het nieuwe adres.”
Jongen: “Volgens de computer krijgt u gewoon post.”
Eef: “Ik heb al maanden niets van jullie gehad.”
Jongen: “Volgens de computer wel.”
Eef: “Nou, dat is dus niet zo.”
Jongen: “Dan is het waarschijnlijk naar uw oude adres gestuurd.”
Eef: “Nee, ik heb nog contact met de bewoners en daar is ook al maanden niets binnengekomen.”
Jongen: “Oh. Vreemd. U zou het wel moeten krijgen.”
Eef: “Maar ik krijg het dus niet.”
Jongen: “Hmm.”
Eef: “Volgens mij moet ik elke maand een hypotheekoverzicht en een bankafschrift krijgen.”
Jongen: “Dat weet ik niet.”
Eef: “Kun je dat dan uitzoeken?”
Jongen: “Ja. Ik ga het even navragen. Moment.”

(wordt vervolgd)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten