vrijdag 9 december 2011

Graag uw aandacht voor het volgende

Kaassouffle schep(st)er V/M

Functieomschrijving

Start People Inhouse Services is opzoek naar kandidaten uit de omgeving van Houten voor de organisatie Royaan in Wijk bij Duurstede.

Als kaassoufflé schep(st)er ben je verantwoordelijk voor het scheppen en controleren van diverse soorten kaassoufflés. Vanuit de productieafdeling worden de kaassoufflés aangevoerd. Met een kaassouffléschep vul je verschillende formaten dozen. Deze dozen zijn zowel voor de retail (kleine doosjes), horeca als groothandel (grote dozen). Het is belangrijk dat je een goed concentratie vermogen en een goede oog-handcoördinatie hebt.

Aanbod

- een baan voor langere tijd
- zowel fulltime als parttime mogelijkheden
- een aanzienlijke salarisverhoging na 26 weken
- een droge schone werkomgeving
- werken met een gemotiveerde club vrouwen

Ervaring

-goede oog-handcoördinatie
-goed concentratievermogen
-snel reperterende werkzaamheden kunnen en willen verrichten
-per direct beschikbaar
-een grote dosis motivatie
-bijvoorkeur in het bezit van een auto (ivm flexibiliteit)

4 opmerkingen:

  1. Ja, zeg, ga je de concurrentie nu nóg groter maken?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je moet geen aversie tegen kaas hebben, lijkt me. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar wie houdt er nou niet van kaas? Ik kan daar niet bij hoor.

    (en in kaassouflés zit volgens mij niet eens echte kaas...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik twijfelde al inderdaad.

    Ik had niet over mezelf overigens, want ik hou van kaas. :)

    BeantwoordenVerwijderen