dinsdag 8 maart 2011

Gesprek

In de supermarkt, ik ben op zoek naar beenham en spreek een medewerker aan.

"Hallo, hier in het schap met het varkensvlees liggen ook altijd van die beenhammetjes voor in de oven, maar ik zie die niet. Kijk ik er overheen of zijn ze op?"

"Hoe bedoelt u dat precies?"

"Eh nou, ik bedoel dat ik een beenhammetje zoek en ik wil weten of jullie die nog hebben."

De jongen grijpt naar zijn knie en begint te schreeuwen.

"Ahh ahh, shit, jemig, dit is echt vreselijk, auwww!"

"Eh gaat het? Misschien moet je even ergens gaan zitten?"

"Nee nee, auwww aahh, het gaat, aaahh! Ik ben gisteren aangereden, ahh ahh, en nou schiet er iets in m'n been terug. Jemig ahh, dit wens ik echt niemand toe, au!"

"Komt het misschien doordat ik naar beenham vroeg?"

"Nee mevrouw, ik denk niet dat het daar iets mee te maken heeft. Ahh, okee hier is de beenham."

"Dank je wel."

De jongen hinkt naar zijn been grijpend weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten