vrijdag 11 februari 2011

I heart… Kendra

Ik kan er niets aan doen. Ik hou van Kendra. Kendra is een voormalige vriendin van Hugh Heffner. Ze zat samen met Holly en Bridget in ‘Girls of the Playboy Mansion’. Voor wie geen E! Entertainment op zijn tv kan ontvangen (arme zielen) of niet tegen reality kan: dat is een (semi-)reality programma over het leven van de drie vriendinnen van Playboy-baas Hugh Heffner.

Inmiddels zijn de drie vriendinnen weg bij Hugh, hebben ze allemaal hun eigen leven en hebben Kendra en Holly hun eigen realityshows. Kendra’s realityshow wordt uitgezonden onder de toepasselijke naam ‘Kendra’. Het begon als een serie over het wilde leven van de vrijgezelle Kendra, maar al snel werd duidelijk dat Kendra geen vrijgezel was of zou blijven. Ze ging trouwen, bleek zwanger, kreeg negen maanden later een kind en reisde haar man achterna die zijn brood verdiende als wide receiver voor verschillende NFL teams.

Ik was altijd al een fan van ‘Girls of the Playboy Mansion': Zowel afgelopen kerst als de kerst ervoor zond E! marathonuitzendingen uit van die serie. Ik weet niet waarom ik het zo’n fascinerende show vond en vind. Misschien omdat ik Hugh Heffner een leuke man vind, misschien omdat ik Kendra en Bridget erg leuk vind, misschien omdat ze veel meemaken en doen en bijvoorbeeld een reisje door Europa maakten en ik de Amerikaanse reacties op Europese architectuur en gewoontes zo grappig vind. Ik kan niet echt zeggen wat het is dat me zo boeit behalve dat het ook lekker vermakelijk is. Na 'Girls of the Playboy Mansion' ging ik uiteraard ‘Kendra’ volgen. Aanvankelijk vond ik haar een nogal ongeleid projectiel maar gaandeweg ben ik van haar gaan houden. Een paar weken geleden begonnen de afleveringen van een nieuw seizoen en ik kan naar aanleiding daarvan niet anders zeggen: I heart Kendra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten