maandag 23 augustus 2010

Sneu in de trein

Hooooooi. Bas, ben jij daar? Bas?
Hooooooi Bas. Ik ben het, mama. Kan je wat voor mij doen?
Nee in de trein
Ik ben wat verloren, ik denk eh onderweg naar het station. Of misschien al thuis.
Kan jij dan even kijken Bas?
Nou je kan toch gewoon even gaan kijken?
Ja, het is denk ik uit mijn tas gevallen.
Gewoon, ergens onderweg. Nee, ja, onderweg.
Naar het station.
Het is wel belangrijk hoor Bas.
Zou je willen gaan kijken, zou je dat willen doen voor mama?
Het is een bibliotheekboek van tante Anneke.
Ja, uit de bieb.
Heb je je jas al aan Bas?
Nee, ik ben nu in Alphen.
Een boek van tante Anneke.
Maar niet van haarzelf hoor, van de bieb.
Uit de bieb.
Kijk ook even daar bij dat zijstraatje met de kliko's.
Omdat het daar misschien ligt natuurlijk.
Kijk je daar dan even?
Het is Kruistoch in Spijkerbroek, het biebboek van tante Anneke.
Ga je dan nu kijken?
Ok. Anders vraag je papa even of hij helpt met je fiets uit de schuur.
Bel je dan zo even terug?
Dat snap je toch wel? Ik moet toch weten of je het hebt gevonden.
Maar het is uit DUHUH BIEHIEB. Van tante Anneke.

Oh ja, je hebt wel gelijk. Ik kan ook zelf even kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten