maandag 18 januari 2010

It's Complicated


Gisteren met de meneer naar It's Complicated geweest, categorie vermakelijk. Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik heb gelachen om Meryl Streep én om Steve Martin. Dit terwijl ik de eerste altijd zo vervelend vind omdat ze altijd huilt of op het punt staat om te gaan huilen en Steve Martin, tja, wat zal ik zeggen, het schijnt dat hij in comedies speelt...
Alec Baldwin was weer prachtig, wat is dat toch een rare kerel, althans, wat speelt hij toch altijd rare kerels, ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk. Tien jaar geleden speelde hij nog broeierige macho-rollen, maar in tien jaar kan veel veranderen, en hoewel hij zijn zwoele, broeierige blik nog heeft, is zijn postuur niet onberoerd gebleven door de tand des tijds. Hij kan de extra pondjes echter prima hebben en persoonlijk heb ik niks met iele mannetjes. Baldwin is vegetariër maar ik zou zeggen geef die man een steak!

5 opmerkingen:

  1. Hm, lachen om Steve Martin vind ik wel tamelijk ernstig...Durf ik het nog aan?
    Ik moet 'm nog gaan zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij probeerde niet grappig te zijn en had vrij weinig tekst. Dat hielp ontzettend. Gewoon kijken, maar je kan wel net zo goed op de dvd wachten, het is er eentje voor een druilerige middag op de bank met thee en chocola.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. H wilde er wel heen maar na mama mia weiger ik elke film met die muts.. ik kan t niet aanzien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij Steve Martin kan ik alleen nog maar denken aan het moment dat Dennis Pennis hem een microfoon onder zijn neus duwde en vroeg: "How come you're not funny anymore?"
    Do-de-lijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedoelde hij dat Steve Martin wel grappig is geweest? Ik kan me dat niet herinneren.

    BeantwoordenVerwijderen