zaterdag 5 december 2009

Googelen

Aan deze site hangt een soort tellertje. Dat betekent dat wij, Caar en Eef, kunnen zien hoeveel mensen onze stukjes lezen. We zien verder niet zo heel veel meer, behalve dat we soms (echt heel soms) kunnen zien hoe mensen op onze pagina terecht zijn gekomen. Opvallend is daarbij dat de afgelopen weken al drie keer mensen bij ons terecht zijn gekomen door te googelen op ‘2x trouwen met dezelfde partner’, of woorden van gelijke strekking. Blijkbaar is het een onderwerp waar men informatie over zoekt. Dat mensen bij onze website uitkwamen kwam natuurlijk door deze column. Overigens vind ik het knap dat wij nog ergens opdoken, want ik heb het zelf even geprobeerd te googelen en kwam tot en met pagina dertien van de googleresultaten Gemodder in de Marge niet tegen. Daarna ben ik er mee gestopt. Ik ga nu eens heel diep nadenken waarover ik zou moeten schrijven om meer googelaars naar onze website te lokken…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten