vrijdag 23 oktober 2009

Wie gaat er mee?

Op de radio hoorde ik van de week een interview met de Noorse band Katzenjammer, vier dames die samen een soort vrolijke uptempo folkmuziek maken, compleet met gitaren, banjo en trompet. Ik vond het prachtig en luister al een paar dagen naar hun muziek via myspace (http://www.myspace.com/katzenjammerne), in afwachting van de cd die ik heb besteld. Nu zag ik dat de dames morgen in Nijmegen optreden, niet naast de deur, ik weet het, maar ik probeer het toch even: heeft iemand tijd/zin om met me mee te gaan? Je wordt thuisgebracht...

2 opmerkingen:

  1. ben je nog geweest? ik zag het te laat. was't leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, helaas, niemand heeft zich nog gemeld. Maar goed ook, ik was lekker brak zaterdag. CD is wel inmiddels binnen, dus ik heb er alsnog van kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen