vrijdag 15 juli 2011

Mail - Schreeuwende schoenen

Het zal de lezers van gemodder niet verbazen dat de schrijvers van gemodder enorm intelligente gesprekken per e-mail voeren. Hiervan, in het kader van de themaweek, een illustratie.

Caar: Ik heb dat rode jurkje aan, met lakschoentjes met bandjes over de voet. À la Dorothy, uit de Wizz.

Eef: hahaha klinkt goed! Ik heb torenhoge blauw-suede pumps aan.. Lopen heerlijk.

Caar: Ik moest ze kopen. Ik heb ze ook in geel leer. En die zitten heerlijk. En ze waren 30 euro. Ze schreeuwden “koop ons!!”

Eef: Ja dat heb je soms. Schreeuwende schoenen. Bij Dungelmann stond ook een paar naar me te krijsen.

Caar: Ja, bij Dungelmann zag ik 2 paar schreeuwende schoenen. Roze en blauw suède, enorme palen. Maar toen had ik reeds een piep in mijn oor van de lakschoentjes, dus gelukkig hoorde ik dat niet goed.

Ik heb de hele tijd de neiging om mijn hielen tegen elkaar te klikken, net als Judy Garland. Eigenlijk moet ik nu ook 2 vlechtjes. Net als Judy Garland. En dan zingen en dansen. Om vervolgens een afgrijselijk kind te baren dat ik Liza Minelli noem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten