dinsdag 7 september 2010

Integratie in de supermarkt

Vind je het dan niet moeilijk om vol te houden?
Dat valt wel mee hoor, mevrouw. Heeft u een bonuskaart?
Maar is het dan niet moeilijk, ik bedoel, je ziet de hele dag eten voorbij komen. Mag je dan wel drinken tussen door of dat dan ook niet?
...
Nou ja, jullie zijn er ook meer aan gewend denk ik dan maar. Ik zou het niet hoeven te proberen hoor, denk je ook niet? Dan zou ik voor koffietijd al flauwvallen hoor hahaha.
Mevrouw, spaart u ook zegels?
Ik heb nu al zin in zo'n heerlijke gevulde koek, maar daar zal ik jou maar niet mee lastig vallen meiske. Oh wacht dat is eigenlijk niet zo heel aardig om te zeggen. Maar ja, we zijn natuurljk nu toch in Nederland en niet in jouw land hahaha.
...
Wilt u er een tasje bij mevrouw?
Nou meid, ik wens je er maar het allerbeste mee hoor. Het allerbeste. Ook voor je familie. Zettumophoor, ik hoop dat het allemaal goed gaat. Ook voor je familie enzo. Wanneer is het dan eindelijk afgelopen? Oooh het duurt een hele maand? En daarna is er toch een feest waarbij jullie je dan helemaal misselijk eten aan van die bakelava ofzo? Ik vinnut hardstikke knap van je.
...
Dag mevrouw.
Dag Meryem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten