woensdag 28 juli 2010

Verdrietig in de spitstrein

Nou Jeroen had er echt weer een potje van gemaakt hoor, niet te geloven gewoon zeg.
Wat zeg je?
Haha nou ja inderdaad.

Hij deed gewoon heel dramatisch weet je wel, echt zo van nou eh vooruit jij mag dan wel het servies van oma meenemen. En ik dacht: maar ik heb zowat alle spullen al, waarom zeurt hij daar nou over. Ga gewoon weg man.
Ik denk ook eigenlijk dat hij nog steeds hoopt dat ik bij hem terug kom, zeker na dat weekend dat ik bij Tineke was geweest. Maar ik begrijp gewoon niet dat hij dan niet begrijpt. Natuurlijk kom ik niet terug.

Trouwens, Mirthe had samen met mijn moeder nog voor mijn verjaardag een appeltaart gebakken. Echt zo schattig. Ging ze helemaal trots aan alle visite vertellen, echt heel leuk. Maar met het geven van het cadeautje was er echt zo'n raar moment. Wacht ff, ik ga door een tunnnel.
Ze had dus oorbellen voor me gekocht en toen vertelde ze erbij dat ik die dan wel aan kon doen als het weer goed zou zijn met papa. Nou zit je daar met een huis vol bezoek en probeer je gezellig te doen. Tsja, soms denk ik dat de kids er toch meer van meekrijgen dan je denkt hoor.

Nee, vrijdagmiddag ben ik vrij. Dan past mijn moeder in de middag op. Jeroen en ik moeten dan nog wat papierwerk regelen, ik kan daarna wel een borrel gebruiken inderdaad. Dat is inderdaad een leuk tapasrestaurant, zullen we daar dan heen? Ok prima. Dan pik ik je wel op.
Neehoor, gewoon met de fiets.

Oh had ik je nog niet verteld over de ouderavond? Nou de juf van Mirthe maakte zich toch nog wel een beetje zorgen hoor. Ja iets met concentratiestoornis. Ik geloof het eigenlijk niet zo hoor, laten ze eerst maar eens zo'n test gaan doen. Nee, Jeroen was natuurlijk niet komen opdagen, die lag met tuttefruttekut in bed natuurlijk. Ff kaartje laten zien.

Mirthe had vannacht trouwens heel naar gedroomd, ze schreeuwde het echt uit. Ik snel naar haar toe , ze was helemaal bezweet. Ze droomde dat het weer goed kwam tussen mij en Jeroen, ja want hoe zei ze het nou ook alweer. Als het dan toch niet goed komt tussen jou en papa en je neemt een andere vriend, dan kan je wel een dag minder gaan werken om met mij te spelen. Nou dan breekt toch je hart?

4 opmerkingen:

  1. Dus....dat is dan ook het enige wat ik mis aan de trein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, dit soort dingen "mis" ik ook nu ik niet zo vaak meer met het OV reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. missen jullie niet de lekker warme zweetsauna coupe of de ijzige airco?
    Alleen de memoriessnotterverhalen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juist, daarom sluit ik me elke dag op in mijn rijdende cocon.

    BeantwoordenVerwijderen