vrijdag 2 juli 2010

Surfen met Caar

In deze verhitte tijden is het soms lastig te bedenken wat je aan moet trekken. Ik sta elke dag vertwijfeld voor de kast. Van de week had ik een zomerjurkje aan en toen ging het regenen. Bah, dat kon ik dus niet meer aan de rest van de week, terwijl het dan juist bloedheet wordt. Ik had al mijn luchtige kruit al verschoten.

Om je te helpen bij het maken van lastige keuzes is er nu de website Kan ik een korte broek aan? Het antwoord op deze vraag zou eigenlijk altijd 'nee' moeten zijn, maar goed, met de huidige temperaturen wil de modepolitie vast wel een oogje toeknijpen. Bij twijfel raad ik je dus zeker aan 's ochtends deze website te bezoeken, dan weet je zeker dat je niet als enige in korte broek en op badslippers (want die horen er nu eenmaal bij) op kantoor arriveert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten