woensdag 20 januari 2010

Accessoire

Ik word geloof ik ineens oud, ik heb plotseling behoefte aan een broche. Niet aan een brioche, dat heb ik wel vaker, nee, een broche. Ik dacht altijd dat dat een accessoire voor bejaarden was en wanneer mij een broche werd aangeboden (bijvoorbeeld uit een erfenis) sloeg ik deze af omdat ik zo’n ding niet gebruik. Dat is voor oude dames. Vandaag draag ik een soort vleermuisvest, met lange voorpanden die je kan omslaan als een sjaal. Maar het valt de hele tijd naar beneden. En nu dacht ik ineens: had ik maar een broche. Daar schrok ik van. Misschien heb ik gewoon een oude-damesvest aan, dat kan ook. Toch denk ik niet dat ik er oud uitzie in het vest. Toen ik vertelde dat ik vanochtend bij de dokter was vroeg mijn collega of ik misschien zwanger was. Het vest maakt dus dik, niet oud.
Waar koop ik een broche?

3 opmerkingen:

  1. als het vleermuisvest èn dik maakt èn ervoor zorgt dat je er accessoire voor moet kopen om te voorkomen dat de panden naar beneden vallen, rest er maar 1 advies: koop een nieuw, afslankend vest dat niet omgeslagen hoeft te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar ik vind het zelf wel een heel leuk vest :o(

    BeantwoordenVerwijderen