maandag 30 juli 2012

OMG LOL WTF cute!


Soms zit ik wel eens voor me uit te staren en weet ik dat het tijd is voor een dosis BuzzFeed. Deze website ontdekte ik laatst bij toeval en het is een van de mooiste ontdekkingen van mijn online leven geweest. Op BuzzFeed ontdek ik elke keer weer hoe mooi, schattig, achterlijk en lachwekkend de wereld is door allerlei lieve, schokkende, cute en LOL-plaatjes. Wat een genot op een saaie werkdag, of juist ontspanning in het weekend. 

Ik kijk zelf het liefst naar de afdeling ‘cute’. Mijn meest gehoorde uitroep als ik naar Buzzfeed kijk is ‘Aww!’. Minidiertjes doen het altijd goed bij mij: puppy’s, kjoetie kittens, superlieve schildpadjes, kleine vosjes en minibeertjes. Ook heb ik door BuzzFeed een nieuw soort hond ontdekt: de pom. Dit beest ziet eruit als een knuffel en is het ook. Kijk maar bij nummer 8. Nog meer tips? Queen Elisabeth rockte de opening van de Olympische Spelen. En hier een stapel slapende katten: lief! Oh en hier heb je nog een stonede hond. Heerlijk toch? De wereld is mooi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten